sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

i've been thinking about you. a lot.

Mulla ei oo taaskaan mitään postattavaa, koska en oo tehnyt yhtään mitään. Tai siis kävin mä viime viikolla Taijan kanssa shoppailemassa  ja löysin tänään tosi kivoja juttuja kirpparilta, siinä kaikki. Mulla on niin monessa postauksessa ostoksia, että täällä blogin puolella alkaa vaikuttaa siltä, etten tekisi mitään muuta. Believe me, ei mulla olis rahaa sellaseen, vaikka haluaisinkin. Mulla ei vaan oo ollut muuta tänne laitettavaa kuin ne ostokset sillon kun niitä on :D







 Nyt kun mulla on ollut työt, niin en oo ehtinyt nähdä kavereita niin paljoa ja sillon kun ehtisin oon niin väsynyt   kaiken tän univelan ja töiden takia. Jos kaikki menee niinkuin luulen, mun viiminen työpäivä on tiistaina, koska keskiviikkona lähden sinne Walesiin. Voi toki olla, että sitä seuraavalla viikolla meen joinain päivinä, mutta kuitenkin.
 JA AAAH SITTEN KUN KOITTAA PALKKAPÄIVÄ ! sitten mulla on vihdoin tarpeeksi rahaa hankkia mun kameraan uus objektiivi, jonka oon jo kattonut valmiiks. Sitten tännekkin tulee  niiin paljon lisää kuvia, ku ei tarvi aina tolla kitti putkella räpsiä.


En yhtään tiedä, et mitä teen mun hiuksille. Kun tavoitteena on ollut takaisin se oma maantien ruskee, mutta tota punaisuutta vaan on vieläkin , vaikka värjäsin viimeksi viime syksynä (?) sillä kuparinruskeella. Ja sit on sitä omaa juurikasvua, joka ei oo häiritsevää, mutta haluan sen pois nyt heti välittömästi.


Mutta palailen täällä blogin puolella sitten kun tuun takaisin sieltä Walesista ! 

2 kommenttia:

laura kirjoitti...

heeei kerros mulle mistä löydän kivan ja EDULLISEN bleiserin!? :-D ja kivoi ostoksii :)

Johanna kirjoitti...

hmm, h&m:stä ja cubuksessa on musta aika usein jotain parinkympin bleisereitä perusväreissä (: suurin osa mun bleisereistä on kirppiksiltä löydetty, et jos vaan sul lähistöllä on niin kannattaa käydä kattomassa !