torstai 26. heinäkuuta 2012

Smile. Why ? Because you can.

Eli päivän asua ! Kirpparilta löydetyt shortsit on ihan rakkaus <3


Selailin eilen tylsyyttäni anttilan ale kuvastoa ja olin niin onnellinen kun näin siinä kahdellakympillä kolmijalan ! En odottanut siltä liikoja, mutta menin tänään aamulla kattomaan, että millainen se on. Yllätyin kun se ei ollut kaan mikään ihan pieni, vaan täysimittaisena se on mua pidempi, vaikkei siihen kyllä paljon tarvita, hehheh. Oli se sitten ostettava, katsotaan että millanen se on ihan kunnon käytöss. En kuitenkaan luota tohon täysin, että sitä mun tulevaa uutta putkea en ton päälle laittaisi.

Ylemmässä kuvassa jalka on penimmässä mahdollisessa muodossa ja alimmaisessakin aika pienennä, eli en siis sen ollessa oikeassa mitassaan joudu kumartumaan :D


Kuinka hienoa muuten on se, kun oon menossa bussilla turkuun, siihen bussiin astuu sellanen about 50v spurgu haisten viinalta / kuselta / röökiltä / hieltä ja astuu mun eteen ja ehdottaa että mennään yhdessä kahville ? En tiedä pitäiskö mun nauraa vai järkyttyä, koska kun kävelin pysäkiltä hansaan, niin 2 samanlaista miestä kuin se aikaisempi aloittelee aamuaan vodkalla ja vilkuttelee mulle. Kauneushan on katsojan promilleissa ?

Ei kommentteja: