maanantai 17. syyskuuta 2012

( a boring ) day with me

Mun herätys soitti aamulla kuudelta, mut torkutin sitä viel sellaset 15 minuuttia koska olin ihan hirveen väsy.
Taistelin itseni ylös sängystä ja siirryin aamupalalle. Ehdin yleensä vaan maanantaisin syömään mitään aamulla, koska muuten mulla on yleensä hirvee kiire

Meikkasin, pesin hampaat ja tein laiskasti kaikki perus aamutoimet.
Pukeuduin ja otin noi muutamat kuvat ja sitten yhtäkkiä huomasinkin et kello on jo puol yhdeksän ja mun pitäis ruveta jo lähtemään.


Koulupäivästä mun ei varmaan tarviikkaan selittää mitään. Paitsi et mulla oli matikan tukiopetus. Yllättävän lyhyt sellainen, kesti 15 minuuttia. Nyt voin ylpeenä todeta et ymmärsin ainakin jotain noista tehtävistä, seuraavaa koetta odotellessa.

Nyt rupeen tekemään läksyjä ja sit vaan chillaan loppu illan. 
Täs tuli nyt maailmankaikkeuden tylsin postaus, mut menköön tällasena.

Ei kommentteja: