lauantai 6. lokakuuta 2012

Do it for your people,do it for your pride, never gonna know if you never even try

Jos nyt alkais kunnon postailu tahti, ainakin yritän. Saatiin vihdoin noi koulukuvat ja olin ensimmäistä kertaa ikinä positiivisesti. Aina ennen on ollu se " eiiii helvv.. en mä ees näytä tältä kattokaa nyt hyi eikäää " mut nyt olin aika tyytyväinen. 
Oon muutenkin tällä hetkellä tosi ilonen, vaikkei siihen oo erityistä syytä. Okei, johtuu varmaan siitä, et mulla on koulu alkanu sujuu jotenkin paremmin varsinki niissä aineissa mitkä mul oli viime vuonna vaikeempia enkä jaksanu keskittyä muutenkaan mihinkään.
Kävin tänään nopeesti myllyss ihan vaan kattelemassa mitä haluisin sit kun mennään iskän kanssa shoppailemaan mun synttärilahjaks. Niin, mun synttärit oli tosiaan kesäkuussa. Illemmalla suunnattiin Nean kaa Kiian mummille jonne tuli pikku hiljaa enemmän porukkaa. Tosi sekava teksti tuli, mut ei anneta sen haitata (:


Ei kommentteja: