lauantai 24. marraskuuta 2012

The 5 days before weekend are always the hardest

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jokanen varmaan tietää sen tilanteen kun mikään ei vaan onnistu ? Mun kuluneeseen viikkoon mahtu aikas paljon niitä, mm. bilsan kokeessa oli essee ainoosta kappaleesta koko koe-alueesta jonka olin unohtanut lukea ja kun keskiviikko iltana aloin tekemään mun valinnaisenkun esitelmää (piti siis esittää torstaina, niin kone päätti seota ja olla päästämättä mua nettiin. 
Asioilla on onneks tapana järjestyä jotenkin ja niin kävi tälläkin kertaa ; vaikka toi bilsan koe menikin vähän heikommin, niin sain silti kasviosta 9-, eli mun ei pitäis voida saada 8 huonompaa todistukseen. Ja torstaina valinnaisenkun opettaja oli poissa, joten esitelmiä ei jouduttu esittämään ja konekkin on nyt korjattu.
Tää(kin) viikko on siis menny tosi tiiviisti koulu juttujen merkeissä ja niin menee seuraavakin, ihan vaan että tiedätte et postaan just näin kerran viikossa. 



3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voisiks tehä pliis postaukse sun sukist ku oon kuullu vähä juttuu et sul on kaikkii kivoi eri kuvioisii

Anonyymi kirjoitti...

kannatan

Johanna kirjoitti...

haluutteko Roosa ja Aliisa et tuon huomenna mun oranssit possusukat kouluun teiän nähtäväksi ? (: