sunnuntai 16. joulukuuta 2012

shitty week

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Mulla ei ollu yhtään fiilistä kuvailla tai postata viikolla muutaman aika ikävän jutun takia, joten tossa nyt muutamat kuvat viikonlopulta. Tällä viikolla mm. heräsin yhtenä aamuna klo. 01.00, enkä enää saanut unta ja sain äikän novellisa 4, ihan vaan siks että äikän open sähköpostissa on jotain häikkä, eikä se ottanut sitä viestiä vastaan vaikka lähetinkin sen 4 kertaa. Perjantain koulupäivä päätty sit siihen kun luokkis huutaa mulle käytävällä, että tä on kaikki mun syytä, oon aiheuttanut helvetisti pahaa mieltä kaikille ja etten osaa pitää huolta mun asiosta. Vähän joo järkytyin, kun en kuitenkaan voinut asialle mitään, mutta eipä tä jääkkään tähän.

Perjantaita piristi se, kun Nea tuli meille yöksi. Syötiin vaan ja oltiin ja puhuttiin enemmän ja vähemmän syvällisiä.
Eilen mentiin Roosan, Pepin ja Helmin kans kattomaan se salkkari-elokuva ja oikeesti eiiii... Aika huono oli, mut ainakin sai nauraa !


Ei kommentteja: