perjantai 18. tammikuuta 2013

Watch me prove you wrong

 photo khkjlllouml009jkljl_zps7ff51cda.jpg
 photo khkjlllouml101jkjkljlk_zps6afdf462.jpg
 photo khkjlllouml107mnbklkkl_zps913a7d76.jpg
 photo khkjlllouml117g_zps79b944ff.jpg
 photo jlfg004jijkkj_zpsa707435f.jpg
 photo ji634kjk_zpsfe918103.jpg
 photo jlkjhjkhlj031njjkl_zps779afe7d.jpg
 photo jlkjhjkhlj023kjjklklkl_zps188381a6.jpg

Toi kylmyys.. ei voi olla totta.. oikeesti. Aamulla kouluun lähtiessä mulla oli farkkujen alla paksut sukkikset, sukat ja villasukat, mut palelin silti. Elikkä kevät vois vähän kiirehtiä, kiitos !
Kävin keskiviikkona tekemässä parit viimiset ale-ostokset ja kuvailen ne varmaan tänne piakkoin, nyt en löytänyt niitä tarpeeks ajoissa, koska mulla on about tunti aikaa koulun jälkeen kuvata yhtään mitään kunnon valaistuksessa ennen kun tulee pimeetä.
  Mulle tuli jo pari viikkoa sitten postissa noi biozellin jutut, jotka voitin NFV:n joulukalenterista.
 Olin eilen taas riparitapaamisessa, jossa meille jaettiin noi diakoniatehtävät. Mua ei hirveesti innosta mennä perjantai-iltana raision keskustaan keräämään yhteisvastuu keräykseen rahaa, mut kyllä se siitä.
 Kuinka moni muu siellä ruudun toisella puolella pelaa tamagoa ? Vai voiko sitä ees peliks sanoa. Meillä ainakin suurin osa luokasta pelaa sitä huomaamattomasti tunnilla. En ymmärrä miten toi voi olla noin suosittu. Tai no paha mun sanoa, itekkin näpyttelen sitä tässä samalla. Damn.
Ihan hirveen sekavaa tekstiä, mut laitetaan se vaikka väsymyksen piikkiin. 

  

Ei kommentteja: