lauantai 2. helmikuuta 2013

i used to think that i was better alone

Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket



Aina arkisin koulun jälkeen oon ihan hirveen huono saamaan oikeen mitään aikaseks ; läksyt teen ja sen jälkeen vaan oon ja käyn lenkillä. Tänään heräsin kuitenkin niin pirteenä, et sain vihdoin jotain aikasekskin! Amulla kävin siinä kymmenen aikoihin kampaajalla, jossa mun hiuksista lähti vaan huonoja latvoja pois (ihan liikaa), mut täs lähiaikoina ois tarkotus tulla vääriinkin vähän muutosta (; Kotiin palattua oon mm. vihdoin ja viimein siivonnu mun huoneen, tehny kaikki läksyt , kerranut fysiikkaa joka on aika hiton vaikeeta ja illemmalla meen vielä juoksemaan.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mil kengil juokset? Ja onks siel kauheen liukast? :) mäki haluaisin juosta ulkon, mut pelkään et kaadun.... ja kui pitkii lenkkei vedät?

Johanna kirjoitti...

mulla on socin perus hyvät juoksulenkkarit. On tuolla jäätä joo, mut suurimmaks osaks tiet on hiekotettu enkä oo kertaakaan ees meinannu kaatua, et tuskin säkään siellä kaadut ! (: en yhtään oo miettiny noitten pituuksia enkä osaa yhtään laskea nyt äkkiseltään, mut nyt pakkasilla ehkä joku 5km ? jos meen intervalleja niin sit pidempiä (: