tiistai 2. heinäkuuta 2013

Everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die

 photo ikjlk005rwetreafd_zps388ed949.jpg
Kaikki kirpparilta
 photo frd_zpsf5738b89.jpg
shortsit ja farkut cubus, neule ja toppi bikbok
 photo ijlk054tdhfgrtye_zpsf9914976.jpg
 photo ijlk025ghdreswres_zps1e5064fc.jpg
 photo ijlk029tryhgszvciiokl_zps1e06592f.jpg

HEI IHANAISET ARVATKAA MITÄ ! Mä pääsin sen teoriakokeen eilen läpi ! Meinasin ruveta itkemään siinä kohtaa kun sen koneen näytölle pamahti teksti " teoriakokeesi on... hyväksytty ". Eilinen oli muutenkin tosi hyvä päivä ; töissä mulla oli hirmu mukavia asiakkaita, Roosa kävi moikkaamassa mua , jo mainittukkin teoriakokeessa onnistuminen ja ehkä maailman ihanin bussikuski otti mut kyytiin paljon ennen pysäkkiä kun olin juoksemassa sinne kipeellä polvella ja nilkalla, ja näin ollen pelasti mut odottamasta tunnin seuraavaa bussia.
Pelästyin oikeen tänään, kun tajusin että mulla loppuu työt jo ens viikolla ! Aika on menny taas niin kamalan nopeesti, eikä haittais yhtään vaikkei nyt ihan vielä loppuiskaan... Nooo mut vaikka mansikan myynti loppuu, niin en luultavasti pääse vielä ihan täysin lomailemaan, sillä mulle tarjottiin tänään lastenhoito duunia. En silti valita, koska noihin mopojuttuihin menee kuitenkin sen verran rahaa etten kehtaa enkä halua pyytää sitä kaikkea äitiltä. Riparikin on jo muutaman viikon päästä ja sitten paluu koulun penkille... no ei kuitenkaan ihan vielä, vaikka olisinkin jo ihan valmis menemään takas sinne. Mut nautitaan nyt lomasta niin kauan kun sitä vielä on (:

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi onnea kokeesta, itse olin 9.7 kokeilemassa teoriakoetta mopon siis. Ja failasin mut toivotaan että pääsisin tokalla (: !

Johanna kirjoitti...

anonyymi : voi kiitos (: ja kyllä sä siitä pääset, ite huomasin et sillä toisella kerralla keskityin paremmin ja olin rauhallisempi. Tsemppii sulle !! (: