lauantai 31. elokuuta 2013

alive

 photo g155df_zpsc0d61455.jpg
Hellooo, hengissä ollaan. Kuten varmaan useimmat jo huomasivat, niin blogin nimi ja ulkoasu kokivat muutoksen, johon oon itsekin tyytyväinen vaikkei tämä vielä olekkaan valmis. Vaikkakin päätin alkaa panostaa kuviin enemmän, ei se silti näy tässä postauksessa. Miksi ? Koska kameralla kuvien ottaminen ei ole onnistunut, koska en kunnolla vielä pysty enkä saa nostaa oikeaa kättä ylös. Uskon kuitenkin, että ens viikolla tulee ihan kunnon postaus (: Näinä viikkoina kun en ole postannut, oon...

Ollut vihainen ja turhautunut koska en pystynyt tekemään mitään normaaleja juttuja ilman kamalaa kipua ♥ aloittanut ysiluokan ♥ nähnyt taas niitä kavereita, joita kaipasin kesälomalla ♥ pelännyt meidän koulun vajaan yhdeksänsadan oppilaan tungoksessa enemmän kuin pienet seiskat ♥ aloittanut isoskoulutuksen ♥ sortunut ostamaan iphone 4s: än...  ... mutten silti katunut sitä päivääkään haikeana katsellut mun juoksulenkkareita ja nappiksia, jotka saavat levätä nyt vielä 5 viikkoa ollut helpottunut kun oon vihdoin saanut jättää ne 6 särkylääkettä/ päivä pois syönyt niin paljon omenoita ettette uskokkaan ♥ tajunnut että mulla on maailman paras ystävä, joka on kokoajan ollut huolissaan mun voinnista, vaikka tohon solisluuhun ei satu enää lähes ollenkaan ja tuli meille laittamaan mun hiukset ponnarille kun en itse pystynyt ♥ rakastunut tangle teezeriin ♥ ollut  samaan aikaan laiskistunut ja yli-energinen liikuntakiellon takia ♥ saanut tet-paikan ♥ huomannut, että asioilla on loppujen lopuksi taipumus kääntyä parhain päin 



Ei kommentteja: