perjantai 24. elokuuta 2012

It's like waiting for the rain as i stand in the desert

Liian pitkä väli taas postaamisessa, nyt lupaan itselleni ja teille et alan nyt panostamaan tähän blogiin, seriously.

Tossa viikon puolessavälissä mulla alkoi sellanen aika perus kurkkukipu-flunssa aika lievänä. Se oli ihan siedettävä kunnes eilen aamulla heräsin  silmät punasena koska olin raapinut niitä koko yön (tätä on nyt jatkunut muutaman kuukauden) ja toi kurkkukipu oli tullut kahta kauheemmaksi. Koulussa silmien kutina meni sellaiseksi, että matikan opettaja luuli että itkin siellä takapulpetissa (:D). Illalla meillä oli peli, jonne meno ei ehä ollutkaan se mun paras idea, koska nyt aamulla kun heräsin niin ääni on aikalailla mennyt ja räkäflunssa tullut sen tilalle.
Tänään oon kuitenkin illalla menossa Pepille istumaan iltaa sen synttäreiden kunniaks, joten koitan tulla edes vähän siedettävämpään kuntoon.
AINIIIN, kadotin mun muistikortin. Tai en kadottanut, mutten tiedä missä se on. Muita kuvia ei siis ole, kuin nä mun vara kortilla otetut asusta muutama päivä sitten.


Ei kommentteja: