tiistai 28. elokuuta 2012

such a wonderful life


Eilisen päivän makasin kotona nauttien kauheesta flunssasta ja päänsärystä. Kuten aikasemmassa postauksessa sanoin, mulla oli tätä jo perjantaista lähtien. Pepin synttärien jälkeen olin saanut pari kaveria ( mukaan lukien Pepin )tartutettua tähän myös... soriii :D Laitan sieltä muutamat kuvat kun oon saanut Roosan kamerasta niitä lisää.


Tänään menin taas ouluun, koska voin jo paremmin ja mulla oli eilen kotona niin tylsää, etten ois millään jaksanut toista päivää vaan maata sohvalla. Koulun jälkeen oon vaan tehnyt läksyjä ja tuntenut sekalaisia tunteita tota syys-säätä kohtaan. Toisaalta vihaan sitä, mut sit taas rakastan.
Tuntuu et toistan itseäni nyt kun sanon näin taas, mut
toivon ihan tosissaan teiltä jotain toivepostauksia ja palautetta 
tonne kommenttiboksiin.







Ei kommentteja: